Ojousama wa Oyomesama

18e8996a04f15167baf1f98458e6dfc7

Adı: Ojousama wa Oyomesama

Tür: Komedi,Dram,Romantizm,Shoujo

Cilt Sayısı: 18

Bölüm Sayısı: 105

Mangaka: Hazuki Megumi

Yayın Yılı:2007

Çevirmen:Tigergirl,Guiltyangel

Temizleme: Hayal

Editör: Psykhe

Konusu:

Towako Ojousama yakında 18 yaşına girecektir. Küçük bir çocukken ona,18 yaşına girdiğinde onunla aynı yıl, aynı gün ve aynı zamanda doğan genç bir adamla evleneceği söylenmiştir. Ancak ilk buluşmalarında, Yuuga ona karşı çok kötüdür!

Kocası olacak adam, bu kadar çekingen ve havalı bir tipken Towako ne yapacak?

Bölümler:

Bölüm 1 Online Oku

Bölüm 2 Online Oku

Bölüm 3 Online Oku   

Bölüm 4 Online Oku

Bölüm 5 Online Oku

Bölüm 6 Online Oku

Cilt1 (1-6) Mega

001

Bölüm 7 Online Oku

Bölüm 8 Online Oku

Bölüm 9 Online Oku

Bölüm 10 Online Oku

Bölüm 11 Online Oku

Bölüm 12 Online Oku

Cilt 2 (7-12) MG

 29. bölüm sonrası ingilizce çeviride gelmediğinden biz de bu serinin çeviri ve editinde acele etmiyoruz, bilginize😉

Ojousama wa Oyomesama” üzerine 27 yorum

  1. Bu manganın ingilizcesini okumuştum, güzel mangadır. Türkçesini de sizin elinizden okumayı bekliyorum. Şimdiden emeğinize sağlık Mavi manga🙂

    Liked by 1 kişi

  2. Merhaba sitesinizi çok seviyorum.Beğenerek takip ediyorum. İnşallah hep böyle devam edersiniz,çoğu siteden daha iyisiniz. Özelikle çeviri işiniz süper. Harikasınız.

    Liked by 1 kişi

  3. Bu manganın uzun zamandır ingilizce çevirisi gelmiyor. Ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bu arada başlayacak olmanıza çok sevindim. Çok güzel bir mangadır.

    Liked by 1 kişi

  4. Allah ım ya, böyle harika serileri nasıl bulup çıkarıyosunuz😀 manga radarı gibisiniz maşşallah tütü😀😀
    ilk bölümden harika bi komedi, olay örgüsü başladı😀 Kız, karakter olarak da chihayı andırıyo gibi😀😀 Nerdeyse hayal aleminde yaşayan, sevdiği şeylere öylesine bi hırsla bağlanan bi karakter gibi geldi😀
    Sevdim ikiliyi, bakalım bölümler ne getirecek bize…
    Mangaka yı şöyle bi araştırınca boku no robot un da mangakasıymış diye okudum, biraz dikkat edince fark ediliyo zaten.. şimdilerde de bi shounen yazıyomuş, şaşırdım. Ama böyle geniş tür yelpazesi olan bi mangakalardan beklentim hep yüksek olmuştur. ( evet araştırdıktan sonra beklentim arttı😀 ) Okuyacağım ilk uzun soluklu mangası olacak nasipse.
    Velhasıl kelam, harika seçim!🙂 Şimdiden kolay gelsin🙂

    Liked by 1 kişi

    • Tesekkurler Cain :))) emeklerin için ayrıca tesekkurler senin gibi sorumluluğunun farkında olan insanlarla çalışmak harika :)) mavi manga nin bir parçası olduğun için de ayrıca ayrıca tesekkurler :))

      Liked by 1 kişi

      • canım sensei❤ napıyorum ki sizlerin emeklerinizin yanında ^^🙂 ben de katıldığım için çok mutluyum, gerçekten ^^
        isshou ni ganberimashou!😀🙂

        Liked by 1 kişi

    • Azıcık yogunum yato🙂 biraz geç gelecek bir de İngilizcede yeni bölüm olmadığından da açıkçası acele etmiyoruz bilgin olsun🙂 ilgin için tesekkurler🙂

      Beğen

  5. Ya bu seriye neden İngilizce de yeni bölüm gelmiyor ? Sinir oluyorum ya. Grup mu kapandı yoksa çok mu yavaşlar bilginiz var mı ?

    Beğen

Bir Cevap Yazın

