Take Care of My Cat

cover (1)

Diğer Adları: Kedime İyi bak

Yazar: Eushin

Çizerler: Jang Yu Ra,Yerin Kim

Tür: Komedi, Fantezi, Romantizm, Okul, Webtoon

Çeviri: Tigergirl

Edit: Eva

Konusu: Evimizde kiracı olarak yaşayan korkunç (ama yakışıklı ) kedi prens!

Bölüm (0-10) Mega

Bölüm (11-20) Mega

Online Oku   28 Oku29 Oku30 Oku

Bölüm (21-30)  Mega 

 Online Oku    31 Oku32 Oku33 Oku34 Oku35 Oku36 Oku37 Oku 38 Oku39 Oku40 Oku

Bölüm (31-40) Mega

 Online Oku  41 Oku42 Oku43 Oku –  44 Oku –  45 Oku –  46 Oku 47 Oku –  48 Oku –  49 Oku50 Oku – 

Bölüm (41-50) Mega

Online Oku  51 Oku 52 Oku –  53 Oku 54 Oku –  55 Oku56 Oku 57 Oku58 Oku59 Oku 60 Oku – 

Bölüm (51-60 ) Mega

Bölüm 61 Online Oku MF

Bölüm 62 Online Oku MF

Bundan sonrası raw olan bölümlerdir.

Bölüm 63 Online Oku

Bölüm 64 Online Oku

Bölüm 65 Online Oku

Bölüm 66 Online Oku

Bölüm  67 Online Oku

Bölüm 68 Online Oku

Bölüm 69 Online Oku

Bölüm  70 Online Oku

Bölüm 71 Online Oku

Bölüm 72 Online Oku

Bölüm 73 Online Oku

Bölüm  74 Online Oku

Bölüm  75 Online Oku

Bölüm  76 Online Oku

Bölüm  77 Online Oku

Bölüm 78 Online Oku

Bölüm 79 Online Oku

Bölüm 80 Online Oku

Bölüm 81 Online Oku

Bölüm 82 Online Oku

Bölüm 83  Online Oku

Bölüm 84 Online Oku

Bölüm  85 Online Oku

Bölüm  86 Online Oku

Bölüm 87 Online Oku

Bölüm  88 Online Oku

Bölüm  89 Online Oku

Bölüm  90 Online Oku

Take Care of My Cat” üzerine 17 yorum

  1. Seriye başlarken biraz ön yargılıydım ama şimdi sabırsızlıkla beklediğim serilerden biri 😀

    PERSONANT(Komi Naoshi) yada WASUREYUKI(Amano Shinobu ) olsun 😀

    Beğen

  2. bu webtoon niye bu kadar tatlı..? peki karakterlerin hepsi nasıl bu kadar tatlı olabiliyor..? babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi..? 😀 😀 bu benim favori webtoon um oldu 😀 öyle ki dayanamayıp ing okudum 🙂 ama çeviriyi de okuyorum hala aynı heyecan hala aynı tepkiii 🙂

    Liked by 1 kişi

    • dayanamayıp okumanı pek bir anlayışla karşılıyorum cain zira kimse dayanamaz çok şekerler 😀 ama blue güncele gelirse eva 2 bölüm editleme planında 2 şer gideriz belki 😀

      Beğen

      • gerçekten mi? 😀 şu an uçmuş durumdayım, harika haber 😀 😀 blue nun bi cildi var dimi ing günceline, iyi bişicik kalmamış 😀

        Beğen

    • rica ederiz neyse iyi yanından bakalım siz başlayana kadar manga güncele gelmiş oldu 😀 her hafta 1 bölüm geliyor ama ing 😀 ve her hafta gelir gelmez çeviriyorum evamda sağolsun editliyor 😀 o vakit ön yargınızı kırdığınıza göre her bölümde yorum bekliyorum sizden 😀

      Beğen

  3. Merhaba, ben Take Care of my Cat i korece takip ediyordum, Türkçe çevirisi olduğunu görünce çok sevindim, çevirdiğiniz için çok teşekkürler! Fakat bir sorum olucak, bu webtoon un korecesi 100. chapter olduğu için ara verdi ve bu duyurdan sonra siteden kaldırıldı. Ben hiçbir yerde korecesini bulamadım, acaba çeviri devam edicek mi? Şimdiden teşekkürler :3c

    Beğen

    • Grup arkadaşlarım devam edemiyor çünkü buradan sonra ingilizce çeviri yok, korece bilen birini bulup 100 e kadar çevrilebilirdi belki ama dediğinize göre kaldırılmış… Büyük ihtimal devam edemeyecek. 😥

      Beğen

Bir Cevap Yazın

