Midnight Secretary

230px-Midnight_Secretary_vol01

Mangaka: Ohmi Tomu
Yayınlanma Tarihi: 2007
Uzunluk: 7 Cilt (Tamamlanmış)
Tür: Josei, Romantizm, Smut, Doğa üstü ( +18 )
Çevirmen:Sumire

Temizleme:Mayu (7) LuseR
Editör: Eva

KONUSU:

Kaya işinde çok başarılı bir sekreterdir. İşe başladıktan iki yıl sonra çalıştığı şirketin yönetim kurulu başkanı Kyouhei Touma’nın geçici sekreterliğini yapmaya başlar. Ne var ki patronu, kibirli oluşu ve kötü kişiliğiyle nam salmıştır. Bir gece şans eseri patronunun sırrını öğrenir. Bu sır hiç de yabana atılacak bir şey değildir, Kyouhei Touma bir vampirdir. Kaya o günden sonra onun kişisel sekreteri olarak çalışmak zorundadır. Kaya, vampir patronuyla nasıl başa çıkacak?

Midnight Secretary

Online Oku 1 Oku2 Oku3 Oku4 Oku5 Oku

Cilt 1  (1-5) Mega

indir

 Online Oku  6 Oku- 7 Oku-  8 Oku-  9 Oku-  10 Oku

Cilt 2 (6-10) Mega

midnight-secretary-vol-3-9781421559469_hr

 Online Oku 11 Oku- 12 Oku- 13 Oku-  14 Oku-  15 Oku-  15,5 Oku

Cilt 4 ( 11-15,5) Mega

DIG051776._SX360_QL80_TTD_

Online Oku 16 Oku-  17 Oku-  18 Oku-  19 Oku-  20 Oku

Cilt 4 (16-20) MF

91lSEWLSBpL

 Online Oku 21 Oku-  22 Oku-  23 Oku-  24 Oku-  25 Oku

Cilt 5 ( 21-25) MF

indir

 Online Oku 26 Oku- 27 Oku-  28 Oku-  29 Oku-  30 Oku-  30,5 Oku- 

Cilt 6 (26-30,5) MF

51K7FA6EalL._SY344_BO1,204,203,200_

 Online Oku 31 Oku-  32 Oku-  33 Oku-  34 Oku-  35 Oku

Cilt 7 (31-35) MF

Midnight Secretary” üzerine 47 yorum

  1. ingilizce cevirisini okumustum.+18 ve smut oldugu icin hicbir grup cevirmeye yanasmamisti. belki ilerde ceviren birileri cikar diye bekliyordum . gorunce cok sevindim ellerinize saglik kolay gelsin.

    Liked by 1 kişi

  2. o kadar güzel bir mangaki gerçi bu mangakanın tüm eserleri güzel hepsini bitirdim isterseniz diğerlerinede bir göz atın pişman olmazsınız gerçi ben diğerlerinide istekte bulunacağım ama🙂 neyse…ben bu mangayı çat pat anlayarak kimi yerde anlamayarakta olsa okudum ama Türkçeye çevriliyor olması o kadar güzelki mutlu oldum bu habere çok teşekkürler sabırsızlıkla bekliyorum çok bekletmeyin lütfen❤

    Liked by 1 kişi

  3. Bunu çeviriceğinize inanamıyorum yaa😀 hem josei hem smut🙂 şu an ki shoujo gruplarının hiçbiri yanaşmıyor smuta, görünce çok mutlu oldum bu yüzden. Umarım sumire’ın sınavları bir an önce biter😀 4 değil 8 gözle bekliyoruz sumireee🙂 kolay gelsin :))

    Liked by 1 kişi

  4. keşke bu pazar yeni bölüm gelebilseymiş, keşke ayaklarımızı uzatıp kahvemizle birlikte okuyabilseymişiz, keşke bu manganın yeni bölümü bizim olsaymış🙂

    Beğen

    • Geçenlerde ”çok edit yapınca parmağım ağrıyor” sözüm Sumire tarafından parmağım ağrıyor şeklinde anlaşılınca Sumire 3 hafta sana çeviri yok Eva-san demesiyle sonuçlandı yapma etme bak iyiyim demelerim ”yooookk senin elinde çeviri olunca sağlığını umursamıyorsun” senin yerine seni ben düşüneceğim ve tatil yapacaksın demesiyle sonuçlandı yapma etme bak sen vermesen bile diğer çevirmenlerim verecek gene tatil yapmayacağım diye kandırmaya çalıştım ama işe yaramadı
      sonuç ayaklarınızı uzatarak bu bölümleri okuyamamanızın sorumlusu benim özür dilerim.

      Liked by 2 people

  5. Başıyla sonu uyuşmayan mesaj bulundu! Açıkça suçlu benim işte😀 Sayın sekreter takipçileri, beni dövebilirsiniz canlarım😄 Ama bölümler sadece keyfimin kahyası geldiğinde verilir, dövseniz de sövseniz de ben tembel bir çevirmenim😎
    Ayrıca yeni bölümler Salı güncellerinde gelir, takip etmeyi unutmayın🙂

    Liked by 2 people

  6. Yeni bölüm soran A.L. bilgisayar başındaki çevirmen ve editörlerin içler acısı halini görünce ” Vallahi büyük kusur ettim, inanın karın tokluğuna bu çevirileri yapıyorlar. Halleri perperişan görseniz zombi gibi bir şey olmuşlar.” Deyip o gün bugündür yeni bölüüüüüm nidaları atmamama kararı aldı.

    Liked by 3 people

  7. Ay resmen şu an bir dram yaşıyorum🙂 saat 00.00 oldu kabullenemedim bir türlü yeni bölüm olmamasını, hala sayfa yeniliyorum🙂🙂🙂 manga bağımlılığı bu olsa gerek🙂 neyse haftaya salı buradayım🙂 umarım yönetici ziyaretçilerin ne yaptığını falan görmüyordur🙂🙂🙂 ay kendi kendime geyik yapmaya başladım şimdi de, ben gidiyorum :))))

    Liked by 3 people

    • Hahaha, gece gece beni güldürdün, sağ ol Hikari 😂 Acaba görüyor muyuz ki🙄 Bu hafta salı güncelimiz yok maalesef. Ama sekreter bu hafta gelmez demiyorum🙂 İyisi mi sen takipte kal 😉 Ve istediğin zaman geyik yapabilirsin 😀 Birlikte yaparız 😁

      Liked by 2 people

      • Ay ağzıma bir kaşık bal çalıp gittin sumire -san🙂 hayır bir şey değil, yönetici yakında beni secreter’e musallat olmuş bir tür virüs falan zannedip engelleyecek diye korkuyorum🙂🙂🙂

        Liked by 3 people

    • Tatli yorum? Gerçekten mi ?🙂 ( sevindirik olan okuyucu tipi🙂 )
      Ve manga seçimi muhteşem🙂 her bölüm sonunda diğer bölüm ne olacak diyerek merak içinde bekliyorum. Ama manga konusu kadar çevirisi de çok iyi ( bunu içtenlikle söylüyorum, lütfen sizde içtenlikle üzerinize alının🙂🙂🙂 )
      Takip ettiğim birkaç site daha var ama burada olmayı seviyorum (misafirlikten eve gelmişim gibi garip bir his😀 ) bence ekip olarak cidden iyi ve disipinlisiniz özellikle yorunlarimi dikkate aldığınız içinde teşekkür ederim🙂 uzattım yine sonuç olarak “ay ben bu mangaya bayılıyorum sumire san ”😀😀😀

      Liked by 3 people

      • Ben buna cevap yazmayı unutmuşum di mi^^’
        Çok teşekkürler Hikari^^’ Her ne kadar çevirimin çok iyi olduğunu düşünmesem de böyle düşünmen beni çok mutlu etti 😊😊
        Tamam, mavi manga evin olsun 😁 Mavi manga hepimizin, yeey 💃😁😁 Ekibim bir tanedir ❤ Bu yorumları seviyoruz ❤ Bayıl Hikari-chan 😊😊 Hatta dur, ben de bayılayım😄 Yaşasın sekreter, oley 🎉🎊😁

        Liked by 2 people

      • yok cidden kolay iş değil sizinki…bir deneyeyim dedim, bolun silmekten öteye gidemedim..sabır lazım, istek lazım…
        konulara,tarzlara baktım, tam benlik mangalar…cidden bir an cennete düştüm sandım..okumayı çok severim..
        bundan sonra sürekli müdavimlerinizdenim🙂
        kolay gelsin🙂

        Liked by 2 people

  8. Daha okumaya başlamamıştım ama merak ediyodum şimdi final, bitti diyince bi şaşırdım “ama bu uzun bi seriydi acaba mangalarımı karıştırdım bence isim yanlış hatırlıyosun kızım bu kadar kısa sürede bitmemiştir tamam mavi manga diğerleri gibi değil hızlı da bu kadar da değildir sen bi şu günceli oku” diyerekten kendimle konuşurken günceli okuduktan sonra hemen okuyosun diyerek dünyayla bağlantımı kestim 😁 Harikasınız mavi manga ❤ ❤ ❤ Ellerinize sağlık 😊😊

    Liked by 3 people

    • Uzun mu, ne uzunuo_O 34 bölümcük uzun mu ki🙄 Kendisi en kısa serimdi de🙄😀 Yani seri bitiremiyorsam tembelliğimle hiiiiiç alakası yok🙄😛
      Keyifli okumalar meri 😁

      Liked by 1 kişi

  9. çok beğendim bir manga oldu.bir ara klişeye sarıp aşk üçgen-beşgenleri olacağını düşündüm ama beni yanılttı ve iyi de oldu. hiç sıkılmadan okudum.

    emeği geçen herkese çok teşekkürler.

    Liked by 1 kişi

  10. Beğenerek okudum seriyi.. Kouhei’ye bayıldım nasıl bir Jöndür.. Müridi olasım geldi😀 Bu arada eğlencesini bir iki bir şey yaptım.. İnci caps’i geçenlerde takip etmiştim hep oradaki capslerden etkilenip saçmaladım😀 Touma:

    Kaya:

    Liked by 5 people

    • Indirmeli ama okuduktan sonra normalde indirme huyun yoksa bile indirip saklamak isteyeceğin kadar tatlı❤❤ Ama smut içerikli, uyarıyı da yapalım da ona göre oku cahide 😉 (Nickin çok uzun, kısalttım🙄 )

      Liked by 2 people

      • Evet yaa normalde indirip saklarım ama artık indiriyorum, okuyorum siliyorum
        Sonra PuzzMoş u keşfettim ve indirme huyumu orada kullanmaya başladım o yüzden PuzzMoş ta olmayan yada PuzzMoş ta bölümü olmayan mangalar okunca üzülüyorum ^^

        Liked by 1 kişi

  11. Veee bu seriyi de bitirdim 😃😃
    Valla sırf sitede çok okunuyor diye merak etmiştim okudum hakikaten de güzelmiş, beğendim valla 😳😳 Nasıl desem kurgu hiç sıkıcı değildi, sürekli ilerlemeler gelişmeler vardı, Kaya’nın sürekli sekreter modunda olması ise bayagi güldürdü ve helal olsun dedirtti 😃😃 Valla akıllı, azimli kız, aşktan sarhoş olsa bile işi önde geliyor tebrik ettim 😂😂 Baş vampirimiz ise çok kibirli bir şeydi ama o bakışları neydi öyle ya 😳😳 Hele gururu ise dillere destan 😆😆 Bayagi beğendiğim sevdiğim bir seri oldu, ellerinize sağlık kızlar, seride emeği geçen arkadaslara tek tek Teşekkürler 😊😊

    Beğen

Bir Cevap Yazın

