Genshoku Tsundere Danshi Semekare

m Mangaka: AIKAWA Hiro, AOI Saki , ISHIKO, WATANABE Ayu , YOSHIOKA Ririko

Yıl: 2009

Tür: Romantizm, Shoujo, Okul Yaşamı, Komedi

Durumu: 1 Cilt (Tamamlandı)

Çeviri: Kouen, Mayu

Edit: Eva

1.Hikaye: WATANABE Ayu’dan Kimi ga Suki Plus Pink Passion Versiyonu Çıkmaya başladıktan 1 yıl sonra, şimdiden ilişkilerinde bir sorun mu var?

2.Hikaye: AIKAWA Hiro’dan Boykare Boys’ Collection S Seitokaichou Süper S-senpai’in oyuncağı oldum , ama ben ona karşı gelemiyorum…

3.Hikaye: YOSHIOKA Ririko’da Anata Nante. Kirai O böyle bir uçarı bir insan. Öyle olsa bile, onu hala önemsiyor muyum~?!

4.Hikaye: AOI Saki’den Shitsuji-sama to Himegoto ~Otona no Tame ni Atsui Chocolate~ Eri çok sevdiği uşağına Sevgililer Gününde çikolata vermek istiyor, ama…?!

5.Hikaye: Ishiko’dan Akai High Heeru Gözlükleriyle iyi bir görünüme sahip mağaza müdürü… Ciddi bir yüz ifadesiyle bana döndü…

Bölüm 1-5 Mega

Genshoku Tsundere Danshi Semekare” üzerine 4 yorum

  1. Bu kimi ga suki deki Mase değil mi ? bu oğlanı ayrı severim 🙂 nede olsa ilk mangamdır kendisi 🙂 ne günlerdi o günler eva ne çekti benden 🙂

    Beğen

  2. Kahramanızın adı mase ve sen söylediğin için mangaya baktım sanırım aynı kişiler 🙂 Çok manga okuyamadığım için kesin cevap veremiyorum ben sadece vakit buldukça çeviri yapıyorum 🙂

    Beğen

    • evet aynı kişiler ben maseyi çok sevmiştim kıza önceki bölümlerde çok üzülmüştüm ama bu oneshot şeklindeki halini de çok beğendim.

      Beğen

Bir Yanıt Bırakın

